ריצת מרתון רומא 2018

ב-2018 החלטתי לרוץ את מרתון רומא. מסתבר שההשתתפות במרתון היא קצת תהליך, שכן צריך להיות חלק ממאפיה הריצה האיטלקית או משהו לרוץ. אבל כשאתה רשום כל מה שאתה צריך לעשות זה להגיע לשם.

רומא היא אחת הערים הכי יפות ואני אוהב את העיר הזו מאוד הן בשל התרבות וההיסטוריה שלה.

כשהגענו לרומא הלכתי לראשונה ל-Expo, שהוא פסטיבל של ריצה, לקחת את ה-BIB ואת הרישום.

אחרי שאני רוצה שיהיה לי אתר חובה לראות את הפורום הרומי ושער טיטוס כדי לראות את ציון הדרך החשוב הזה.

למחרת בבוקר, יום המרתון, היה צריך לעשות סיבוב קטן סביב כל הפורום הרומי (באורך 20 דקות) כדי להגיע לשער.

המרתון הזה נחמד מאוד כיוון שהוא מתחיל מאזור הקולוסיאום, המסלול הלך דרומה מהפירמידה והעיר החדשה, הלך קרוב לנהר הטייבר שליד הרובע היהודי, לכוון עיר הוותיקן וצפונה ואז חזרה לעיר העתיקה. אל קו הסיום. סה"כ 42 ק"מ.

אחד הדברים שאמרו לי על הארכה של מרתון רומא היה שריצה על האבנים העתיקות היא קשה אבל למעשה ריצה יחפה עם Vibram Five Fingers על האבנים זה לא רע בכלל.

המרתון היה מהנה ואני חייב להודות שהכי מהנה ממנו מלבד ריצה בעיר, אחרי קו הסיום לצד הדרך ולספוג את האווירה.

פורסם על ידי tomerpatron

Barefoot trail runner

כתיבת תגובה

עם WordPress.com אפשר לעצב אתרים כאלה
להתחיל